Туризм у Коломиї: питання відповіді
Туризм у Коломиї: питання відповіді
1. Що потрібно Коломиї для пізнаваності бренду серед вітчизняних та іноземних туристів?
Коломия почала з малого: створено логотип міста, він пізнаваний, яскравий, стильний. Того ж таки 2016 року так відзначили ювілей міста, що тисячі й тисячі людей повезли емоції і спогади про Коломию кожен у своє місто. Щороку готуємо тематичні промо-ролики, про Різдво в Коломиї, наше місто влітку та інші можна подивитися на каналі YouTube.
Тепер місто відкриває можливості для громадських організацій, які вже не перший рік готують креативні фестивалі в місті. Місцева рада пропонує допомогу з організацією у плані медійної підтримки, пошуку інвесторів, залучення спеціалістів з відділів міськради до робочого процесу. Так, до прикладу, склалось із фестивалем вуличних мистецтв «Арт-Візія».
У будь-якому випадку міський голова вітає суспільно важливі ініціативи, громадську активність та мистецькі починання. Створення арт-об’єктів – це прекрасна можливість просувати туристичний бренд Коломиї. Я маю на увазі мурали, стріт-арти, скульптурні композиції, біля яких турист захоче сфотографуватися і позначити Коломию.
Наше місто завжди позиціонувало себе як мультинаціональне, мультикультурне і просто зручне для проживання й відпочинку. Хочеться, щоб турист їхав у Коломию також і за комфортом. Відпочити від великого міста, суєти, роботи, буднів. Для цього ми розгорнули тісну співпрацю з європейськими проектами в плані покращення благоустрою.
2. Які перспективи розвитку туризму в місті на 2018 рік?
До семи щорічних фестивалів цьогоріч доєднається ще один не менш цікавий – «Колорит». Основна його відмінність – просування модної етнокультури: показ мод, вернісаж, майстер-класи… Про усі інші фестивалі можна прочитати на сайті міської ради. Важливо, що можна обрати собі до смаку: музичний, фольклорний, театральний, вуличних мистецтв, авто-мото-авіа фестиваль.
У серпні на день міста маємо щасливу дату – 777 років першої писемної згадки. Буде гучно, весело і незабутньо. Отож запрошуємо усіх на Спаса до Коломиї.
А хочете, просто приїдьте в будь-який інший час зробити паузу, заспокоїтися, надихнутися. Це місто вміє дати відчуття «свого серед своїх». За це його і цінують туристи.
3. На якому місці у списку пріоритетних напрямків соціально-економічного розвитку міста стоїть туризм?
– Коломия із багатою історією, контрастною архітектурою, доступною транспортною розв’язкою має всі можливості стати новим великим туристичним центром. Тому одним з основних напрямів Стратегії розвитку міста є «Коломия – регіональний та туристичний центр».
4. Яка кількість туристів відвідала місто протягом минулого року?
– За даними Національного музею народного мистецтва Гуцульщини та Покуття імені Й. Кобринського, у 2017 році місто відвідало 178 тисяч туристів, з них понад 8 тисяч – іноземці.
5. Наскільки місто зручне для туристів у плані готельного бізнесу, розміщення та цінової політики?
– У Коломиї налічується більше 20 готелів та приватних садиб. Основна їхня частина розташована в центральній частині міста. Інформацію про них можна легко знайти в інтернеті, задавши у пошуковому вікні текст
6. Який обсяг фінансування туристичної галузі передбачає міський бюджет у 2018 році?
Обсяг фінансування туристичної галузі з міського бюджету на 2018 рік становить 840 тисяч гривень, це у три рази більше, ніж у 2017 році.
7. Завдяки якому проекту у 2018 році місто планує збільшити туристичний потік?
Коломия перероджується у фестивальне містечко. Саме тому міська рада запроваджує інноваційний підхід до проведення масових заходів.
У 2018 році планується проведення вже традиційних великоднього та різдвяного ярмарків, фестивалю вуличних мистецтв ,,Арт-візія”, Всеукраїнського відкритого фольклорного фестивалю ,,Писанка”, фестивалю вишиванки ,,Колорит”, фестивалю ,,Медовий Спас”, Всеукраїнського фестивалю автомотоавіатехніки ,,Drive for Life Fest”, Всеукраїнського театрального фестивалю ,,Коломийські представлення”, музичного фестивалю імені А. Кос-Анатольського.
З метою промоції міста як туристичного осередку створено відеоролики
«Коломийське Різдво» https://www.youtube.com/watch?v=m9ushNYe_hY
«Фестиваль вуличних мистецтв
«Арт-візія» https://www.youtube.com/watch?v=zHWZWspB4xg
та промо-ролик
«Коломия єднає» https://www.youtube.com/watch?v=gL7Za76jEWw
Саме святкування дня міста в останні роки перетворилося на своєрідний фестиваль: вдень Коломия стає гуцульською столицею, адже свято припадає на Спаса, а вночі – зоною відпочинку і творчості для молоді.
Під час святкування 775-річчя першої літописної згадки про місто 19 серпня 2016 року представник національного проекту “Книга рекордів України” зафіксував три абсолютно різних рекорди України – один у категорії «Масові заходи» – «Хор Духовного єднання» та два рекорди у категорії “Розміри” – “Найбільший витканий рушник з бісеру в Україні” майстринею Людмилою Захарук – завдовжки 2 метри, має вагу 3 кг 290 грамів. Також усіх приємно здивував третій рекорд – це “Найбільший яблучний пиріг” – завдовжки 15 метрів 60 сантиметрів, завширшки 40 см, вагою 200 кілограмів, ініціювали цей рекорд міська влада спільно з Коломийським хлібокомбінатом,
А у 2018 році 19 серпня Коломия відзначатиме щасливу дату – 777 років першої літописної згадки. Запланована програма святкування – доволі насичена, неординарна і цікава.
Відділ інформаційної політики / Відділ інвестицій